۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۳۴

رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان:

راه ارتباطی ۷۹۵ روستا در کردستان بدلیل بارش سنگین برف مسدود شد

راه ارتباطی ۷۹۵ روستا در کردستان بدلیل بارش سنگین برف مسدود شد

سنندج - رئیس مرکز مدیریت راه‌های کردستان گفت: بارش سنگین برف که از بامداد امروز آغاز شده بود و در حال حاضر نیز در نقاطی از استان تداوم دارد باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۷۹۵ روستا شد.

دانش زندی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پس از جمع آوری اطلاعات به دست آمده از طریق راهداران، مشخص شد که بارش شدید برف، کولاک و یخبندان باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۷۹۵ روستا در سطح استان شده است.

وی افزود: در حال حاضر راهداران برای برف روبی و پاک سازی مسیرهای روستایی در مسیرهای مختلف مستقر شده‌اند اما فعلاً امکان تردد در این مسیرها وجود ندارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: در شهرستان بانه ۲۰۰ روستا، در مریوان ۱۵۰ روستا، در سنندج ۱۰۰ روستا، در دیواندره ۸۰ روستا، در دهگلان ۷۰ روستا، در سروآباد ۵۰ روستا، در سقز ۳۰ روستا، در کامیاران ۲۰ روستا و در قروه ۱۵ روستا راه ارتباطی آنها مسدود شده است.

زندی یادآور شد: تا ساعاتی دیگر عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی در کردستان آغاز می‌شود اما پیش بینی می‌شود با توجه به تداوم بارش‌ها و وجود کولاک این عملیات به طول بیانجامد.

کد خبر 4840667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha