۱۲ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۱۲

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز:

۱۰ برنامه فرهنگی در بقاع متبرکه مهریز اجرا می شود

۱۰ برنامه فرهنگی در بقاع متبرکه مهریز اجرا می شود

یزد ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهریز گفت: در ایام الله دهه فجر، ۱۰ برنامه فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد اجرا می شود.

سیدمهدی سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: ایام الله دهه فجر، عرصه نمایش تلاش‌های مستمر مردم ایران در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در این ایام اداره اوقاف و امور خیریه مهریز نیز بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی اجرا می‌کند که از جمله آنها می‌توان به کرسی تلاوت قرآن در امامزاده سید غیاث الدین و مساجد شهرستان مهریز با حضور قاریان برجسته استان یزد و شهرستان مهریز اشاره کرد.

سیدی همچنین از برپایی محفل انس با قرآن کریم با حضور مردم شهرستان مهریز در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان خبر داد و یادآور شد: قرائت دعای توسل، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی مراسم پر فیض دعای کمیل در امامزاده سید غیاث الدین و … از دیگر برنامه‌های فرهنگی است که در امامزادگان و بقاع متبرکه مهریز در ایام دهه فجر اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهریز بیان کرد: افتتاح مرکز افق، ایستگاه نقاشی، کلاس‌های آموزشی سبک زندگی در امامزاده شاه صفی مهریز و برپایی نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر در مهریز اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در طول ایام دهه فجر، برنامه‌های فرهنگی متعدد دیگری از جمله سرود و ویژه نامه‌های فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

کد خبر 4841668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha