۱۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹

با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) انجام شد؛

تجدید میثاق خانواده بزرگ هلال احمر با آرمان های امام(ره)

تجدید میثاق خانواده بزرگ هلال احمر با آرمان های امام(ره)

ری- خانواده بزرگ هلال احمر همزمان با دومین روز از ایام دهه فجر با حضور در حرم مطهر با آرمان های امام(ره) تجدید بیعتی دوباره کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه و همزمان با دومین روز از ایام دهه فجر، مدیران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، با آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش در این مراسم حجت الاسلام عبدالحسین معزی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور، شاهین فتحی مدیرعامل هلال احمر استان تهران، محمدرضا پیروزی دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات، محمد نصیر رئیس سازمان داوطلبان، علی حیدری رئیس سازمان جمعیت جوانان هلال احمر و جمعی از کارکنان و امدادگران این جمعیت حضور داشتند.

خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر به مناسبت ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

گفتنی است که شرکت کنندگان در این مراسم ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را گرامی داشتند.

کد خبر 4841952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha