۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴

معاون وزارت بهداشت:

تعداد کانون‌های فرهنگی فعال دانشجویی افزایش پیدا کرده است

تعداد کانون‌های فرهنگی فعال دانشجویی افزایش پیدا کرده است

ری- معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: تعداد کانون‌های فرهنگی فعال دانشجویی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیما سادات لاری، پیش از ظهر دوشنبه با حضور در آئین تجدید میثاق جامعه دانشگاهی با امام راحل (ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و به همین مناسبت در این حرم مطهر حضور پیدا کرده ایم، اظهار داشت: از امام راحل می‌خواهیم ما را در ادامه مسیر خدمت یاری کند.

لاری با بیان اینکه امیدواریم در این شرایط سخت تاب آوری جوانان بیشتر شود افزود: از امام راحل و شهدا می‌خواهیم که ما را یاری کند تا ارزش‌های اصیل و اولیه انقلاب را به درستی به نسل جوان انتقال دهیم و در عرصه‌های حساس در مسئولیت خطیری که در زمینه فرهنگی و رفاهی دانشجویان بر عهده داریم بتوانیم به خوبی خدمتگزار باشیم.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پیشرفت‌های علمی و پزشکی کشورمان طی عمر ۴۰ ساله انقلاب بسیار چشمگیر بوده است گفت: همه این پیشرفت‌ها را مدیون انقلاب هستیم.

وی با اشاره به افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی، انجمن‌های علمی و تشکل‌های سیاسی با اشاره به اینکه با تمهیدات مناسب می‌توان فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی را برای دانشجویان برنامه ریزی کرد عنوان داشت: برنامه‌های خوبی را برای افزایش فضاهای ورزشی نیز در نظر گرفته ایم.

لاری در ادامه از بودجه تخصیص بودجه به وزارت‌خانه‌های علوم و بهداشت نیز خبر داد و بیان داشت: این تخصیص بودجه در زمینه رفاهی و از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص داده شده است و همچنین فضای دانشگاه برای فعالیت دانشجویان باز است و تعداد کانون‌های فرهنگی فعال دانشجویی با توجه به شرایط کنونی افزایش یافته است.

کد خبر 4843232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha