۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۰۷

ثمینی در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ها در لرستان تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود

نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ها در لرستان تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود

خرم‌آباد- معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: نتایج نهایی تایید صلاحیت‌ کاندیداهای مجلس در لرستان، در این مرحله از بررسی صلاحیت‌ها، تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اعلام تأیید صلاحیت‌ها در این مرحله از تأیید صلاحیت کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: تقریباً می‌شود گفت افرادی جدیداً تعیین تکلیف شده اند و تا ساعاتی دیگر نتیجه نهایی را اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه تقریباً چهره‌های شاخص سیاسی هم در بین تأیید صلاحیت شده‌ها داشته ایم، یادآور شد: این چهره‌های شاخص مربوط به برخی از شهرستان‌ها هستند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه این نتایج نهایی مربوط به این مرحله از تأیید صلاحیت‌ها است و ما یک مرحله دیگر هم داریم، افزود: کسانی که در هیئت نظارت مرکزی و هیئت استان رد شده بودند حق داشتند به شورای نگهبان شکایت کنند و در این مرحله هر نتیجه‌ای داده شد همان خواهد بود. ممکن است افرادی در مراحل قبل تأیید شده و در این مرحله رد شده باشند، اینها یک فرصت دیگر دارند که ظرف سه روز شکایت کنند و بررسی می‌شود. نهایتاً اینکه در شامگاه بیست و یکم بهمن ماه نتیجه نهایی بعد از ساعت ۲۴ از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود و سپس به فرمانداری‌ها ابلاغ می‌شود.

ثمینی با اشاره به اینکه آنچه مهم است این است که پس از نظر نهایی شورای نگهبان فرمانداری‌ها نسبت به انتشار و آگهی اسامی داوطلبان تا بیست و سوم بهمن ماه اقدام می‌کنند و از ساعت ۸ صبح بیست و چهارم به مدت یک هفته تبلیغات انجام می‌شود، گفت: ساعت ۸ صبح یکم اسفندماه به تبلیغات خاتمه داده می‌شود و ساعت ۸ صبح دوم اسفندماه انتخابات را برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون تأیید و رد صلاحیت‌ها در فضای مجازی اظهار داشت: قاعدتاً مکلفیم که به مستندات توجه داشته باشیم، هر کسی در فضای مجازی ممکن است اظهار نظری داشته باشد که ارتباطی به مسئولین، ستاد انتخابات و شورای نگهبان ندارد. این مراکز مسئول این کار هستند و مطالب مطرح شده از سایر مراجع نظرات شخصی است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که ما منتظر می‌مانیم تا به طور رسمی موضوع از طریق سامانه اعلام شود و ما به فوریت در اختیار رسانه‌ها و مردم می‌گذاریم.

کد خبر 4843462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha