۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۱۹

امام جمعه کامفیروز

٢٢ بهمن درس مقاومت و استقامت است

٢٢ بهمن درس مقاومت و استقامت است

کامفیروز - امام جمعه‌ کامفیروز گفت: درسی که روز ٢٢ بهمن به ما می دهد، صبر و استقامت در راه خداست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های نماز جمعه کامفیروز گفت: کسانی که انتخابات را در نظام مقدسجمهوری اسلامی ایران انتصابات می‌نامند خوب است نگاهی به تاریخ پیش از انقلاب بیندازند.

وی ادامه داد: یک نمونه از بدبختی‌های پیش از انقلاب در بحث انتخابات این است که یک لیستی از نمایندگان مجلس شورای ملی آن موقع توسط سفیر آمریکا و در یک مقاطعی انگلیس تعیین می‌شد و می‌گفتند که این‌ها باید از صندوق دربیایند.

وی در ادامه افزود: یوم الله ۲۲ بهمن نزدیک است. درسی که این روز به ما می‌دهد، صبر و استقامت در راه خداست. آنچه که باعث پیروزشدن ملت مؤمن ایران بر کفر و طاغوت شد، مقاومت آنها بود.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: این ملت مؤمن، پای خدا و دستوراتش ایستادند و مقاومت کردند (الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا) و به پاس این استقامتشان خداوند ملائک را برای نصرتشان نازل کرد (تتنزل علیهم الملائلکه) و توانستند با دستی خالی از ابزارهای دنیوی تمام دنیا را شکست دهند.

امام جمعه کامفیروز افزود: چه کسی در آن زمان باور می‌کرد که امام (ره) با عده‌ای مستضعف بتواند سلسله شاهنشاهی ایران که ابرقدرت‌های دنیا پشت او بودند را شکست دهد و شانه‌اش را به خاک بمالد. این چیزی جز برکت استقامت و مقاومت نبود. مقاومتی که مافردا در مراسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعتی با آن خواهیم داشت.

کد خبر 4846773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha