۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۵۰

از امروز شنبه؛

داوری نهمین جشنواره مد و لباس فجر آغاز شد

داوری نهمین جشنواره مد و لباس فجر آغاز شد

داوری آثار رسیده به دبیرخانه نهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر طبق فراخوانی که برای این‌رویداد منتشر شده در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود. طراحی لباس، طراحی پارچه، طراحی جواهرات و زیورآلات، طراحی کیف و کفش، مسابقه زنده طراحی (ایده تا اجرا)، لباس اجتماع بانوان، طراحی محصولات عفاف و حجاب، لباس اجتماع آقایان، طراحی پارچه، طراحی کیف و کفش، طراحی زیورآلات از جمله بخش‌های رقابتی؛ و ویترین ملی لباس، ویترین ملی زیورآلات و ویترین ملی کیف و کفش و همچنین بخش بین‌الملل از جمله بخش‌های غیر رقابتی این دوره از جشنواره است.

این دوره از جشنواره مذکور با هدف نگاهی نو به بازار، ایجاد فضای رقابتی سالم بین طراحان عرصه مد و لباس، تشویق طراحان به ارائه طرح و الگوهای به روز و نوآورانه، کمک به ارتقای سطح حوزه طراحی با الهام از نمادهای هنر ایرانی اسلامی و کشف استعدادهای نو با موضوع ویژه «فر گلستان» برگزار می‌شود.

از زمان اعلام فراخوان نهمین دوره جشنواره مد و لباس فجر تا امروز، بالغ بر ۷ هزار و ۷۳۴ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این رویداد رسید و داوری آثار در بخش‌های مختلف از دیروز جمعه ۱۸ بهمن آغاز شده است.

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر از ۲۴ تا ۲۹ بهمن هرروز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

کد خبر 4847246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha