۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۵۱

معاون فرهنگی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی:

ارتقای خدمات درمانی از مهمترین اهداف تامین اجتماعی است

ارتقای خدمات درمانی از مهمترین اهداف تامین اجتماعی است

شهرکرد- معاون فرهنگی و اجتماعی امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: ارتقای خدمات درمانی از مهمترین اهداف تامین اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل دهدشتی ظهر شنبه در آئین افتتاحیه اورژانس بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی کشور قرار داریم که مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناروا علیه ایران اعمال شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی افزود: تأمین اجتماعی با قوت و پایداری به کار خود ادامه می‌دهد و امسال مجموع هزینه‌های پرداختی سازمان معادل ۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در ماه است که در طول سال ۳۰ تا ۴۰ درصد بودجه کشور را در بر می‌گیرد.

وی بیان کرد: اما با تلاش مجموعه مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و طرح‌های ابتکاری و پرسنل سازمان، آخر امسال به درآمد ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در ماه رسیدیم که منابع و مصارف سازمان با هم برابر شد.

وی ادامه داد: یکی از خدمات اورژانس بیمارستان است که با اعتبار هفت میلیارد تومان امروز به بهره برداری می‌رسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: در حوزه خدمات بیمه‌ای نیز برنامه‌های پیش‌بینی شده و اداره تأمین اجتماعی استان جلوتر از برنامه حرکت کرده است و در مجموع امیدواریم بتوانیم رضایت ذینفعان و شرکای خود را به دست آوریم که این مهم مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

کد خبر 4847648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha