۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵

علی سرتیپی با مهر مطرح کرد؛

امیدهای«فجر ۳۸» در اکران۹۹/قرعه‌کشی اکران موقتاً به‌نفع سینما است

امیدهای«فجر ۳۸» در اکران۹۹/قرعه‌کشی اکران موقتاً به‌نفع سینما است

علی سرتیپی مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» گفت که قرعه‌کشی اکران می‌تواند به نفع شرایط فعلی سینما باشد.

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم‌های خوبی داشتیم و واقعاً امیدوارم که اکران خوبی هم در سال آینده داشته باشیم.

وی بیان کرد: این دوره از جشنواره، جشنواره بدی نبود و در آن فیلم‌های قابل توجهی از جمله «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری»، «درخت گردو»، «خروج»، «شنای پروانه»، «روز صفر»، «آبادان یازده ۶۰»، «روز بلوا» از جمله فیلم‌هایی بودند که می‌توانند در اکران جواب مناسبی از مخاطب بگیرند و مخاطب را به سینما بکشانند.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: البته خارج از فیلم‌های حاضر در جشنواره نیز، تعدادی فیلم هست که آن‌ها هم آثار خیلی خوبی هستند و می‌توانند در اکران مورد استقبال قرار گیرند. در نتیجه اگر سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوبی اجرایی شود، می‌توانیم شاهد اکران‌های خوب باشیم.

وی ادامه داد: شاید برخی از فیلم‌های امسال تلخ هستند اما تکنیک و ساختار خوبی دارند و می‌توانند مخاطب را راضی نگه دارند.

مدیرعامل شرکت پخش فیلمیران درباره ایده قرعه‌کشی فیلم‌ها برای اکران عمومی توضیح داد: فکر می‌کنم در شرایط فعلی اکران، قرعه‌کشی کردن فیلم‌ها به نفع شرایط فعلی سینما است و می‌تواند بهترین روش باشد. هرچند قرعه‌کشی از نظر اصولی کار درستی نیست، اما می‌تواند برای مدت کوتاهی قابل‌قبول باشد.

سرتیپی در پایان گفت: شرکت پخش فیلمیران با فیلم‌هایی چون «درخت گردو»، «خروج»، «شنای پروانه»، «آبادان یازده ۶۰» قرارداد پخش بسته است.

کد خبر 4849416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha