۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۴۸

رییس اسبق شورای شهر تهران:

برای قدرتمند بودن کشور نیازمند مجلس و نمایندگان قوی هستیم

برای قدرتمند بودن کشور نیازمند مجلس و نمایندگان قوی هستیم

بهارستان- رییس اسبق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید انسجام و اتحادمان را به همه دنیا نشان بدهیم گفت: برای قدرتمند بودن کشور نیازمند مجلس و نمایندگان قوی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران صبح سه شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر گلستان طی سخنانی با اشاره به حضور با شکوه مردم با وجود سرما و شرایط نامساعد جوی اظهار داشت: انقلاب ما انفجار نور بود و ظهور اسلام اصولاً نور بود و آیات نازل شدند تا انسان‌ها به سوی نور و توحید و وحدت و همدلی هدایت شوند.

چمران با بیان اینکه باید با وحدت و پشت سر رهبر قرار گرفتن انقلاب را به سر منزل اصلی برسانیم گفت: ملت ایران و امت اسلامی باید یکی باشند و اینکه سردار سلیمانی را به عنوان سردار مقاومت می‌شناسند به این دلیل است که ایشان فقط در ایران شناخته شده نبود بلکه در کشورهای دیگر از حرم حضرت زینب و رقیه دفاع کرد و در سوریه و عراق و لبنان و مقابل فلسطین جنایتکار ایستاد و موفق و پیروز شدیم.

وی با اشاره به اینکه هر گاه تعصب‌های قومی را کنار گذاشته و متحد بودیم موفق شده‌ایم افزود: هر جا که تفرق بود مثل آل سعودی و داعش و وهابیون شکست و تباهی دیده شده است و می‌بینیم که عربستان چگونه ثروت ملت‌های اسلامی را چگونه به جیب آمریکا می‌ریزند و مردم مظلوم یمن را به شهادت می‌رسانند و با خون و پول مسلمین تجارت می‌کنند.

رئیس اسبق شورای شهر تهران عنوان داشت: سردار رشید اسلام را با مظلومیت تمام با پیشرفته‌ترین سلاح‌ها ترور می‌کنند و ما پهباد پیشرفته آمریکایی را به محض ورود به خط مرزی کشور منهدم کردیم و این گونه ترور سردار ما بود که خوی اصلی آمریکا را نشانم می‌دهد.

چمران عنوان داشت: اگر ما متحد باشیم و انسجام خودمان را به دنیا نشان دهیم و در انتخابات نیز این اتحاد را حفظ کنیم دنیا بر روی ما حساب دیگری باز می‌کند و می‌داند با ملتی توانمند روبرو است و اگر ما قوی نباشیم به ما حمله خواهند کرد.

وی اظهار داشت: برای قوی بودن نیازمند مجلس و نمایندگان قوی هستیم و در این زمینه تکیه گاهمان فقط مردم است چرا که امام راحل نیز فقط به خدا و ملت چشم دوخته بود و با نیت الهی انقلاب اسلامی را به ما هدیه داد و امروز این انقلاب در دست ما است و با گزینش نمایندگان و مسئولینی توانمند مردم را از این ناراحتی‌ها و شرایط اقتصادی که به خاطر ندانم کاری‌ها به این نقطه رسیده است اصلاح کنیم.

رئیس اسبق شورای شهر تهران توانستیم جنگی را که همه دنیا پشت صدام بودند به پیروزی برسانیم و لذا اقتصادمان را هم مانند قدرت نظامی و پزشکی و نانو تکنولوژی اصلاح می‌کنیم و ملتی مقاوم خواهیم بود و نشان می‌دهیم که نظام اسلامی توان اداره دنیا را دارد اما باید متحد باشیم و در گزینش‌ها و انتخاب افراد به خوبی دقت کنیم که انسان‌های شجاع و متخصص و متعهد را به مجلس بفرستیم.

چمران گفت: دشمنان به دنبال به ستوه آوردن مردم هستند اما مردم ما با شعار «هیهات من الذله» خط بطلان بر همه ظلم های دشمن می کشند و در مقابل آنان ایستادگی خواهند کرد.

کد خبر 4850456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha