۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۰۱

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان:

تأمین میوه شب عید استان سمنان/ نظارت بر بازار افزایش می‌یابد

 تأمین میوه شب عید استان سمنان/ نظارت بر بازار افزایش می‌یابد

سمنان - رئیس صنعت معدن و تجارت سمنان از تأمین میوه شب عید مردم استان از تهران و مازندران خبر داد و گفت: یک هزار و ۱۰۰ تن سیب و پرتقال دولتی خریداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شامل ۷۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار نوروز ۹۹ در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: مردم نگران تأمین میوه شب عید نباشند.

وی بابیان اینکه قرارداد خرید سیب و پرتقال شب عید برای نوروز ۹۹ در دست بررسی و به‌زودی انعقاد می‌شود، ابراز کرد: نیاز میوه شب استان سمنان شامل پرتقال از استان مازندران و سیب از استان تهران تأمین می‌شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان سمنان به زمان توزیع میوه‌ها در بین مردم اشاره نکرد اما گفت: نظارت‌ها برای جلوگیری از احتکار کالا، افزایش قیمت اقلام غذایی و… با جدیت تمام در دستور کار است.

اسودی همچنین بیان کرد: نظارت بر روند تخم‌مرغ در بازار عرضه و تقاضای استان سمنان افزایش می‌یابد از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوط به تعهدات در ارتباط با اجرای مصوبه‌های تنظیم بازار عمل کنند.

کد خبر 4851443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha