۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۵:۱۳

در گفتگو با مهر مطرح شد

برگزاری مراسم سالگرد شهید جهادگر در سر پل ذهاب

برگزاری مراسم سالگرد شهید جهادگر در سر پل ذهاب

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) گفت: مراسم سالگرد شهید جهادگر امیر پژاوند با حضور مردم منطقه برگزار شد.

حسین یکتا مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری مراسم سالگرد یکی از شهیدان جهادگر این گروه گفت: از ۲۱ آبان ۳ سال گذشته که زلزله شهر سر پل ذهاب رخ داد، نیروهای جهادی جمعیت امام رضایی‌ها در منطقه حاضر شدند و همچنان نیز در برخی مناطق این شهر برای انجام خدمات جهادی و بازسازی منطقه حضور دارند.

یکتا درباره شهادت یکی از نیروهای جهادی این گروه در جریان خدمت رسانی به مردم نیز توضیح داد: یکی از داوطلبان جمعیت امام رضایی‌ها به نام امیر پژاوند که از بومیان شهر سرپل ذهاب بود در خلال خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید. منزل این شهید در زلزله کاملاً تخریب شده بود این وجود وی به مردم نیز کمک رسانی می‌کرد.

وی در این باره توضیح داد: شهید پژاوند در امور رسانه‌ای و عکاسی تخصص داشت و با ورود جمعیت امام رضایی به منطقه، فعالیت‌های گروه را بازتاب می‌داد. این جوان دهه هفتادی سال گذشته زمانی که برای انجام خدمات جهادی در حال تردد در منطقه بود، خودرو وی واژگون شد و به مقام شهادت رسید.

مسئول جمعیت امام رضایی‌ها (ع) تصریح کرد: پنجشنبه گذشته نیز مراسم سالگرد این شهید با حضور خانواده شهید پژاوند، اعضای گروه و مردم منطقه در سر پل‌ذهاب برگزار شد و حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر در مراسم این شهید بزرگوار شرکت داشتند.

یکتا خاطرنشان کرد: آثار و خدمات جهادی این شهید بزرگوار همچنان در منطقه وجود دارد و یاد و نامش به عنوان نماینده جوانان مؤمن و انقلابی نسل جدید برای مردم زنده است.

وی درباره خدمات این گروه جهادی در منطقه سرپل ذهاب نیز گفت: داوطلبان گروه امام رضایی‌ها هنوز هم در مناطق آسیب دیده سر پلذهاب حضور دارند وخدمات زیادی نیز به مردم ارائه داده‌اند. در حال حاضر یک روستای کامل با ۶۰ واحد مسکونی، یک مدرسه و یک مسجد تکمیل شده و به مردم تحویل داده ده است. به علاوه تاکنون ۷ مدرسه نیز بازسازی و قابل استفاده شده است.

کد خبر 4851466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha