۲۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۵۶

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

هزینه‌های گزاف تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدها حرام است

هزینه‌های گزاف تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدها حرام است

سمنان - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه نامزدهای دوره یازدهم مجلس می‌بایست در انتخابات اخلاق‌مدار باشند، گفت: هزینه‌های گزاف تبلیغات انتخابات از سوی نامزدها حرام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه هزینه‌های گزاف تبلیغات انتخابات از سوی نامزدها حرام است، ابراز داشت: یکی از نکاتی که کاندیدها باید مدنظر خود قرار دهند توجه به پرهیز از اسراف است که امیدواریم در این دوره این موارد به حداقل‌ها کاهش یابد.

وی بابیان اینکه نامزدهای انتخابات مجلس باید دارای برنامه باشند و اخلاق‌مداری را پیشه خود قرار دهند، افزود: انتظار می‌رود افرادی که از این دو خصلت برخوردار نیستند به نفع نامزدهای اصلاح کنار روند که این اقدام نوعی جهاد نیز محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه نامزدهای انتخابات می‌بایست صلاحیت خود را به شایستگی عرضه کرده و از وعده‌های پوچ پرهیز کنند، ابراز داشت: وعده‌های انجام نشدنی و تضعیف اقدامات رقیب باعث بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد که نامزدها می‌بایست با دقت این موارد را مدنظر قرار دهند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه همان‌طور که مردم با حضور پرشور خودشان برگ زیرین در انقلاب ایران رقم‌زده و در روز ۲۲ بهمن‌ماه شکوهمندانه حضور یافتند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه تک‌تک ما است که با ندای رهبر معظم انقلاب دوم اسفندماه پای صندوق رأی حماسه دیگر خلق خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف نیروها و ناکارآمد جلوه دادن نظام است، افزود: تنها راهی که می‌تواند دین ما را نسبت به انقلاب ادا و توطئه‌های دشمن را خنثی کند حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است تا بار دیگر اثبات کنیم مردم پای ارزش‌های نظام ایستادند.

کد خبر 4852542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha