۲۶ بهمن ۱۳۹۸، ۱۸:۲۰

استاندار البرز:

بی‌طرفی برگزارکنندگان انتخابات مشارکت حداکثری را به دنبال دارد

بی‌طرفی برگزارکنندگان انتخابات مشارکت حداکثری را به دنبال دارد

کرج - استاندار البرز گفت: بی طرفی ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات، موجبات اعتماد و مشارکت حداکثری مردم را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی عصر شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س)، با اشاره به اینکه سال ۹۸ یکی از سال‌های پر فراز و نشیب کشور و همچنین منطقه بود، افزود: حوادث و اتفاقات بسیاری را در حوزه‌های مختلف شاهد بودیم.

وی ادامه داد: دشمنان، اقتصاد کشور را نشانه گرفته اند تا عرصه را به مردم تنگ کنند و به هدف اصلی خود تحت عنوان عدم مشارکت در انتخابات و عدم حمایت مردم از منافع و مصالح کشور، برسند.

استاندار البرز با بیان اینکه کاندیداها به قانون انتخابات و روند برگزار آن اشراف کامل دارند، گفت: وظایف کاندیداها، هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات طبق قانون مشخص است.

شهبازی افزود: برای مردم کاندیدایی حائز اهمیت است که در راه حل مشکلاتشان گام بردارد از این رو سمت و سویی را مد نظر ندارند.

وی گفت: بی طرفی ما به عنوان برگزار کنندگان انتخابات، موجبات اعتماد و مشارکت حداکثری مردم را فراهم می‌کند.

استاندار البرز حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی تأثیر بسزایی در افزایش اقتدار و امنیت میهن اسلامی دارد، گفت: مشارکت حداکثری مردم عامل رشد و شکوفایی کشور است چراکه امنیت مهمترین مؤلفه توسعه در هر کشوری است.

کد خبر 4853620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha