۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۴:۲۹

معاون وزارت ورزش و جوانان:

مدیران میدان کار و عمل را برای جوانان باز کنند

مدیران میدان کار و عمل را برای جوانان باز کنند

ایلام-معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: بی اعتمادی به جوانان باید پایان یافته و میدان کار و عمل برای آنان باز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی تندگویان ظهر امروز یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ایلام، با بیان اینکه مدیران باید به جوانان اعتماد کنند، گفت: با مدیران جوان می‌توانیم در کشور موفق تر باشیم، تجربه مدیران جدید با تکرار نکردن خطاهای گذشته، به طور قطع موجب کارایی در زمینه‌های مختلف خواهد شد، اینکه سازمان‌ها چه اندازه به نیروهای جوان توجه دارند، باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با یک توجه ساده، بسیاری از باورهای جوانان تغییر می‌کند، باید بی اعتمادی نسبت به جوانان در عرصه‌های مختلف پایان یابد و در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و انتصابات به جوانان میدان داد.

تندگویان افزود: ستاد ساماندهی امور جوانان یکی از نهادهایی است که در خصوص موضوعات جوانان تشکیل و با ۳۰ دستگاه در ارتباط است.

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید پذیرفت درگیر جنگی بزرگ هستیم و در خلال آن هر کدام از ما سهمی داریم، تصریح کرد: هر نوع هدر دادن منابع کشور در هر نهاد و وزارتخانه‌ای به معنی کمک به دشمن است و در این شرایط باید به بهترین شکل ممکن از منابع موجود استفاده کنیم.

تندگویان یادآور شد: در بحث‌های هزینه‌ای، بهره برداری‌ها، نشست‌ها، برنامه‌ها و همایش‌ها باید به یک صرفه جویی بزرگ فکر کنیم و با مدیریت درست منابع را در جای خود به کار بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از نظر منابع درآمدی، ذخایر ارزی، درآمد و ذخایر معدنی هیچ کمبودی نداریم اما مشکل ما عدم کنترل درست منابع است.

کد خبر 4854277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha