۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۱۹

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

دستگاه‌های امدادی و اجرایی و خدمات رسان مرند آماده انتخابات هستند

دستگاه‌های امدادی و اجرایی و خدمات رسان مرند آماده انتخابات هستند

مرند – معاون استاندار آذربایجان شرقی از آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدمات رسانی شهرستان مرند برای برگزاری انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان مرند، بر ضرورت آمادگی تمامی دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدمات رسان ستاد مدیریت بحران شهرستان مرند در روز انتخابات تأکید کرد.

داود گرشاسبی افزود: با توجه به احتمال بارش برف و کولاک در روزهای آتی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و اداری شهرستان با بسیج امکانات در جهت برگزاری انتخابات و مسیر گشایی راه‌های روستایی در آمادگی کامل باشند.

فرماندار ویژه مرند افزود: انتخابات یک پروژه ملی است و تمامی امکانات دستگاه‌های دولتی و در صورت نیاز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود.

وی ادامه داد: کل امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اداری به روز رسانی شود و برنامه ریزی کامل برای روزهای آتی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شود.

گرشاسبی اذعان داشت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده و امید است انتخابات در سلامت و آرامش کامل با حضور پرشور مردمی در پای صندوقهای رأی برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه مرند و جلفا تاکید کرد: برنامه ریزی برای نیروی انسانی ذخیره در مواقع بحرانی و اکیپ‌های عملیاتی توسط ادارات خدمات رسان برای روزهای پنج شنبه تا یکشنبه صورت گیرد تا مشکلی در برگزاری انتخابات ایجاد نشود.

گفتنی است، انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفندماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، از حوزه انتخابیه مرند و جلفا نیز، یک نفر به مجلس راه پیدا خواهد کرد.

کد خبر 4856239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha