۲۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۹:۴۶

فرماندار گناوه:

۶۷ هزار نفر در شهرستان گناوه واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

۶۷ هزار نفر  در شهرستان گناوه واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: ۶۷ هزار و ۹۳۰ نفر در شهرستان گناوه واحد شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو دوشنبه‌شب در نشست با کارکنان فرمانداری گناوه اظهار داشت: انتخابات یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی در کشور به شمار می‌آید و اصلی ترین و مهمترین وظیفه فرمانداری برگزاری انتخابات است.

فرماندار گناوه گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در دوم اسفند ماه، همه کارکنان فرمانداری شهرستان گناوه برگزاری انتخابات را به عنوان اصلی ترین برنامه خود در هفته جاری در نظر داشته باشند.

وی گفت: انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی و به عنوان یکی از مؤلفه‌های اقتدار آفرین این نظام محسوب می‌شود بنابراین تحقق مشارکت حداکثری راهبرد اصلی مجریان انتخابات در این شهرستان است.

وی بیان کرد: برگزاری انتخاباتی سالم، قانون مند، با مشارکت حداکثری و رعایت اصل بی طرفی برای ما حائز اهمیت است و باید مدنظر همه مجریان و دست اندر کاران برگزاری انتخابات باشد.

مهرجو بیان کرد: تمام تأیید شدگان شورای نگهبان برای ما قابل احترام هستند و تفاوتی بین کاندیداها برای ما وجود ندارد.

وی گفت: سوابق انتخاباتی شهرستان گناوه مشارکت بالای ۸۰ درصد واجدین شرایط در انتخابات را نشان می‌دهد.

وی گفت: شهرستان گناوه دارای ۶۷ هزار و ۹۳۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای شورای اسلامی است که برای تحقق مشارکت حداکثری باید تلاش شود.

وی گفت: همه کارکنان فرمانداری ضمن همکاری و هماهنگی با متولیان امر برگزاری انتخابات از هر گونه موضع گیری به نفع یا علیه کاندیداها خودداری کنند.

کد خبر 4856340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha