۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۹:۵۵

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آمادگی همه عوامل برگزاری انتخابات در استان تهران

آمادگی همه عوامل برگزاری انتخابات در استان تهران

تهران- استاندار تهران از آمادگی همه عوامل برگزاری انتخابات در این استان خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به برگزاری دو انتخابات بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ صندوق رأی و ۶۶۸۹ شعبه اخذ رأی برای استان تهران پیش بینی شده است، افزود: تعداد ۱۸۰ هزار نفر نیز با ستاد انتخابات استان تهران در قالب عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی با ستاد انتخابات استان تهران همکاری دارند.

استاندار تهران از برگزاری آموزش برای همه عوامل برگزاری انتخابات در این استان خبر داد و افزود: همه عوامل برای برگزاری باشکوه انتخابات در استان تهران مهیا است و مُر قانون و رعایت حق الناس از مهم‌ترین مواردی است، که مد نظر عوامل اجرایی خواهد بود.

محسنی بندپی با بیان این که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب افزایش اقتدار کشور و کاهش تهدیدات دشمنان خواهد شد، خواستار استفاده از از همه ظرفیت‌ها برای بالا بودن مشارکت مردم در انتخابات شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، که این انتخابات در ۶ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود، که یک حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بوده و ۵ حوزه در شهرستان‌های دیگر این استان خواهد بود.

همچنین به گفته رئیس ستاد انتخابات استان تهران، دست کم ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر واجدان شرایط رأی دادن در استان تهران و تعداد ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رأی اولی هستند.

کد خبر 4856695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha