۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰

دبیر انجمن جایگاه داران فارس:

کم فروشی بنزین وجود ندارد

کم فروشی بنزین وجود ندارد

شیراز- دبیر انجمن صنفی جایگاه داران استان فارس اعلام کرد: هوافروشی و کم فروشی بنزین در جایگاه ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دادخواه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنف جایگاه داران و پمپ‌های بنزین در طول دوران مختلف تاکنون بدون توقف و کارشکنی انجام وظیفه کرده است، افزود: حدود ۲۰ جایگاه در حوادث آبان ماه شیراز از مدار خارج شد اما به سرعت پس از بازسازی به مدار بازگشت تا روال عادی توزیع سوخت دچار وقفه نشود.

وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر اینکه در جایگاه‌ها کم فروشی و بعضاً هوافروشی می‌شود، اعلام کرد: به هیچ وجه امکان چنین کاری وجود ندارد اما به دلایل نامعلومی این مسئله در جامعه نشر داده می‌شود.

دبیر انجمن صنفی جایگاه داران استان فارس تصریح کرد: به عنوان نماینده جایگاه داران اطمینان می‌دهم که اگر کسی توانست یک لیتر هوا توسط نازل‌های بنزین بفروشد، این کار را کنار خواهم گذاشت.

سخنگوی شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران منطقه فارس هم در این نشست اعلام کرد: فارس ۲۷۹ جایگاه و سه هزار و ۵۱۰ نازل سوخت دارد.

محمدهادی غلامی، اضافه کرد: طبق آمار فقط ۵ درصد نازل‌ها از تنظیم خارج شده است.

به گفته سخنگوی شرکت پخش فراورده‌های نفتی ایران منطقه فارس، در استان به طور میانگین حدود ۵ شکایت در هر ماه گزارش می‌شود که از این میزان ۳ مورد در خصوص شکایت از بابت رفتار مأموران جایگاه هاست.

وی اعلام کرد: ۵۷ جایگاه در استان فارس در سه ماه اخیر مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 4856895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha