۳۰ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۲۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین: 

۹۱۵ طرح پاکسازی در محلات آلوده استان قزوین اجرا شده است

۹۱۵ طرح پاکسازی در محلات آلوده استان قزوین اجرا شده است

قزوین- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: با اجرای ۹۱۵ طرح پاکسازی محلات آلوده بیش از ۲۵۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرهاد علی بیگی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین که ظهر چهارشنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: با اقدامات مؤثر پلیس شاهد افزایش کشفیات مواد افیونی در استان هستیم.

وی اضافه کرد: کشفیات هروئین ۴۶ درصد، شیشه ۶۶۴ درصد در استان نشانگر آن است که تولید این مواد در کشورهای همسایه بالا رفته است و ما نیز باید اقدامات پیشگیرانه خود را بیشتر کنیم.

سرهنگ علی بیگی تصریح کرد: در سال قبل مقدار ۷ کیلوگرم شیشه و امسال ۵۶ کیلوگرم شیشه کشف و ضبط شده است و با حضور مؤثر پلیس ۵۱۱ قاچاقچی مواد مخدر هم دستگیر شده اند.

وی گفت: دستگیری ۱۲۲۳ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر با افزایش ۲۲ درصدی، ۲۴۶۹ نفر از نگهدارندگان مواد افیونی با ۲۳ درصد افزایش و دستگیری ۱۳۵۵ معتاد از کارهای انجام شده است.

اجرای ۹۱۵ طرح پاکسازی در محلات

سرهنگ علی بیگی یادآور شد: امسال ۹۱۵ طرح شامل پاکسازی مناطق آلوده، اطراف مراکز آموزشی و جمع آوری معتادان و ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق مختلف استان اجرا شده است.

وی بیان کرد: امسال ۲ هزار و ۵۲۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است که در این راستا ۲۲۲۶ نفر دستگیر شده اند.

علی بیگی اظهار داشت: ۴۱۴۹ بوته گیاه مواد مخدر با همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی، جمع آوری و نابود شده است.

کد خبر 4857027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha