۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵

فرماندار مهریز:

۲۲ هزار تعرفه رای در حوزه انتخابیه مهریز استفاده شد

۲۲ هزار تعرفه رای در حوزه انتخابیه مهریز استفاده شد

یزد ـ فرماندار مهریز گفت: در حوزه انتخابیه مهریز تاکنون ۲۲ هزار تعرفه رای استفاده شده که بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ مورد آن مربوط به شهرستان مهریز بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا زارع زاده مهریزی، پیش‌ازظهر جمعه در ارتباط ویدئویی با خبرنگاران ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز است، اظهار داشت: بالغ بر ۲۰۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه مهریز کار رأی گیری را از ساعت هشت صبح آغاز کرده اند.

وی عنوان کرد: در شهرستان مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه، ۳۳ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

زارع زاده مهریزی بیان کرد: در شهرستان مهریز ۵۶ صندوق شامل ۱۷ صندوق سیار و ۳۹ صندوق ثابت کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه مهریز شامل پنج شهرستان، ۱۳۳ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که تا این لحظه ۲۲ هزار تعرفه رأی در این حوزه استفاده شده است.

زارع زاده، آمار افراد واجد شرایط رأی در شهرستان مهریز را نیز ۳۳ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از ۴ هزار و ۶۰۰ مورد از تعرفه‌های رأی استفاده شده در حوزه انتخابیه، مربوط به این شهرستان است.

به گزارش مهر، مهریز به همراه شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم یک حوزه انتخابیه را تشکیل می‌دهند که از این حوزه انتخابیه یک نماینده راهی مجلس خواهد شد.

کد خبر 4858527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha