۳ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۳۶

رئیس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد:

مشارکت ۴۳ درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس

مشارکت ۴۳ درصدی مردم خوزستان در انتخابات مجلس

اهواز - رئیس ستاد انتخابات خوزستان از مشارکت ۴۳ درصدی مردم این استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حسین حسین زاده صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با تقدیر از حضور مردم خوزستان برای برگزاری انتخابات، اظهار کرد: تعداد کل آرای مأخوذه در استان خوزستان یک میلیون و ۵۲۳ هزار رأی بوده که میزان مشارکت در این استان را ۴۳ درصد است.

وی همچنین گفت: در حوزه انتخابیه خرمشهر، سید لفته احمد نژاد از مجموع ۴۷ هزار و ۴۶۶ رأی موفق به اخذ ۹ هزار و ۶۳۸ رأی شد و به عنوان منتخب مردم برگزیده شد.

حسین زاده عنوان کرد: در حوزه انتخابیه شادگان، مجید ناصری نژاد از مجموع ۴۶ هزار و ۱۷ رأی موفق به کسب ۱۲ هزار و ۵۵۵ رأی شد و مجدداً به عنوان نماینده این شهر انتخاب شد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: در حوزه انتخابیه شوش، محمد کعب عمیر از مجموع ۹۴ هزار و ۸۲۴ رأی موفق به کسب ۲۳ هزار و ۳۵۸ رأی شد و به عنوان منتخب این حوزه انتخابیه برگزیده شد.

حسین زاده بیان کرد: احتمالاً در شهرستان اهواز انتخابات برای تعیین سومین کرسی به دور دوم کشیده شود.

وی توضیح داد: این دوره از انتخابات در کمال آرامش و نظم برگزار شده و موارد جزئی از تخلفات هم بلافاصله با تذکرات و برخوردهای لازم رفع شد.

حسین زاده با تقدیر از اصحاب رسانه برای پوشش اخبار انتخابات گفت: تاکنون نتایج این سه حوزه انتخابیه نهایی شده و نتایج سایر حوزه‌ها نیز پس از امضای صورتجلسه و ورود به سیستم اعلام نهایی می‌شود.

کد خبر 4859539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha