۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰:۱۸

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان:

بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش‌وپرورش باید فراهم شود

بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش‌وپرورش باید فراهم شود

سمنان - مدیرکل دفتر مدیریت و بازرسی استانداری سمنان گفت: بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش‌وپرورش باید فراهم شود تا در حوادث غیرمترقبه آموزش‌های مجازی امکان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم شریفی در نشست کارگروه توسعه مدیریت استانداری سمنان که شامگاه دوشنبه در استانداری برگزار شد بابیان اینکه بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آموزش‌وپرورش باید فراهم شود تا در حوادث غیرمترقبه آموزش‌های مجازی امکان داشته باشد، ابراز کرد: باید بستری فراهم شود که دانش آموزان بتوانند از طریق فضای مجازی درس بخوانند.

وی افزود: در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه امروز زیرساخت‌ها و امکان درس دادن در فضای مجازی برای اینکه دانش آموزان بتوانند از درون خانه‌شان موارد تحصیلی را دریافت کنند نیست.

ارتقای سرعت اینترنت در استان سمنان

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: ارتقای چهار برابری سرعت اینترنت شبکه دولت در سال جاری انجام شد و این بستر زمینه را برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به اقشار مردم فراهم کرد لذا باید از آن بهترین بهره را ببریم.

شریفی ادامه داد: کارکنان در حوزه فناوری اطلاعات، باید رویکردهای برنامه‌ریزی برای پیشرفت در امور را اتخاذ کنند اما کارکنان این بخش اکنون در حوزه خدمات‌رسانی فعال هستند که این رویه راهبرد اشتباهی است.

وی در خاتمه گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای اجرای طرح‌های کاربردی آموزش خودکارسازی (اتوماسیون) پیشرفته در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 4862360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha