۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳

سرپرست شهرداری زنجان:

تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در زنجان پیش بینی شده است

تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در زنجان پیش بینی شده است

زنجان-سرپرشت شهرداری زنجان،گفت: به علت بارش باران احتمال سیل و آب گرفتگی معابر وجود دارد که در همین راستا تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در زنجان پیش بینی شده است.

غلامحسن احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه شهرداری زنجان برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش است، گفت: سیلاب‌ها، کانال‌ها و مسیل‌ها کنترل و بررسی شده تا مسدود نشوند.

وی با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه از کرونا در دستور کار شهرداری زنجان قرار گرفته است، اظهار کرد: آموزش‌های شهروندی برای پیشگیری از ویروس کرونا از سوی مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری در قالب بنر و پوستر تهیه و در محل‌های پر تردد من جمله پایانه اتوبوسرانی نصب شده است.

سرپر ست شهرداری زنجان، گفت: تردد اتوبوس‌های برون شهری به استان قم و بلعکس لغو شد.

احمدی با بیان اینکه تمام تجهیزات از جمله موتورها، کف کش‌ها و لجن کش‌ها تست شده و آماده برای مقابله با حوادث احتمالی هستند، ابراز کرد: گرمخانه و سالن مدیریت بحران شهرداری آماده است.

وی با بیان اینکه به علت بارش باران احتمال سیل و آب گرفتگی معابر وجود دارد، افزود: تمهیدات لازم برای مقابله با سیل در زنجان پیش بینی شده است.

سرپرست شهرداری زنجان، افزود: کیسه‌های شن برای انسداد یا تغییر مسیر آب، آماده شده است و مشکلی نداریم.

احمدی تاکید کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و اگر ما قبل از وقوع حادثه آموزش و آمادگی را که از آیتم‌های مهم پیشگیری است را داشته باشیم بهتر می‌توانیم در مقابل حادثه عمل کنیم.

وی یاد آور شد: پیشگیری در عرصه کاهش بلایای طبیعی مستلزم آموزش مداوم به افراد جامعه است.

کد خبر 4862629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha