۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۲

برای اولین بار توسط شرکت خدمات اداری شهر انجام شد

ارزیابی دوهزار داوطلب مدیریت محله

ارزیابی دوهزار داوطلب مدیریت محله

شرکت خدمات اداری شهر، با برگزاری بزرگترین کانون ارزیابی در کشور، دوهزار نفر از داوطلبان مدیریت محلات تهران را با ابزارهای شایستگی مورد ارزیابی قرارداد.

به گزار، خبرگزاری مهر، این کانون ارزیابی با بهره گیری از هفتاد ارزیاب مجرب، در بازه زمانی یک ماهه و با استفاده از ابزارهای ارزیابی مصاحبه، ارائه مطلب و آزمون شخصیت، شایستگی‌های تفکر تحلیلی و حل مساله، مسئولیت پذیری، مهارت‌های ارتباطی و هدف گرایی و هدایت عملکرد، داوطلبین را ارزیابی کرد.

لازم به ذکر است پس از اتمام فرایند ارزیابی، برای هر داوطلب، گزارش بازخورد ارزیابی، صادر و برای معرفی افراد با بیشترین امتیاز شایستگی، در اختیار ستاد مرکزی مدیریت محله حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت.

سید مصطفی قاضی زاده هاشمی، مدیرعامل شرکت خدمات اداری شهر، در بازدید از کانون ارزیابی داوطلبان مدیریت محلات، با بیان این که شهر تهران ۳۵۰ محله دارد که انتخاب مدیران محله با شایستگی‌های بالای مدیریتی، نقش مهمی در اداره مطلوب و بهره ورانه در مدیریت شهر ایفا خواهد کرد؛ افزود: در این صورت، مدیران محلات می‌توانند در همه امور، چه در شرایط عادی و چه در مدیریت بحران‌هایی چون سیل، زلزله، آتش سوزی و حتی مهار و کنترل بیماری‌های اپیدمیک و مسری همچون کرونا، یاریگر مدیریت شهری باشند. و با اطلاعات و شناخت دقیقی که از بافت، شرایط اجتماعی، بهداشتی و فرهنگی محلات دارند؛ شبکه گسترده ای را تشکیل داده و با ارائه اطلاعات دقیق، و با هزینه پایین و سرعت بالا، می‌توانند تصمیم گیران را در حل مشکلات جامعه یاری نمایند.

شرکت خدمات اداری شهر، پیش از این نیز مدیران محلات شهر تهران را مورد ارزیابی قرار داده بود.

کد خبر 4863198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha