۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۶

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

جاده چالوس همچنان مسدود است/ بارش برف و کولاک

جاده چالوس همچنان مسدود است/ بارش برف و کولاک

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان، گفت: جاده چالوس از روز گذشته مسدود است.

گودرز محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به بارش شدید برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز، اظهار کرد: بارش در محورهای کوهستانی استان از جمله محور کرج - چالوس همراه با کولاک است.

وی تاکید کرد: به دنبال بارش در محور کرج - چالوس این جاده از شامگاه گذشته و به دلیل احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ مسدود شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در آزادراه‌های تهران - کرج و کرج - قزوین علیرغم بارش برف در جریان است، گفت: از مردم تقاضا داریم که رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی را مدنظر قرار دهند.

محمودی با تاکید بر اینکه رصد وضعیت تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز به طور پیوسته در حال انجام است، گفت: اکیپ‌های راهداری و ماشین آلات سبک و سنگین راهداری در تمامی راه‌های استان مستقر است و عملیات نمک پاشی و پاکسازی راه‌های اصلی و روستایی در حال انجام است.

وی در پایان از مردم درخواست کرد که ضمن پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری در صورت تردد در محورهای استان البرز با توجه به بارش برف تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

کد خبر 4863670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha