۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۰

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

تولید مواد شوینده و ضد عفونی در قزوین افزایش می‌یابد

تولید مواد شوینده و ضد عفونی در قزوین افزایش می‌یابد

قزوین- رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: با هماهنگی انجام شده و افزایش میزان تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده، تمامی نیازهای مردم استان بسرعت تأمین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هماهنگی پیشگیری از گسترش بیماری کرونا به ریاست رئیس سازمان صمت و با حضور مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری، معاونت غذا و دارو، مدیرکل حوزه اقتصادی استانداری، معاونین صمت با تولیدکنندگان محصولات بهداشتی استان ظهر پنجشنبه در محل سالن جلسات سازمان صمت برگزار شد.

سعید نبیل در این جلسه اظهار داشت: استان قزوین قطب تولید مواد شوینده و بهداشتی است و با هماغهنگی انجام شده مقرر شد تا با افزایش خط تولید بتوانیم نیازها را بسرعت تأمین کنیم.

وی بیان کرد: با همکاری واحدهای تولید کننده محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده استان مقرر شده ضمن تولید شبانه روزی نیاز جامعه را برطرف کنیم تا شهروندان نگرانی نداشته باشند.

رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: با هماهنگی صورت گرفته در زنجیره تولید و توزیع به زودی نیاز استان تأمین به مواد ضد عفونی، ماسک و شوینده‌ها برطرف خواهد شد.

نبیل افزود: در حال حاضر اولویت مدیران توزیع محصولات بهداشتی استان قزوین است و مازاد تولید به سایر نقاط کشور ارسال خواهد شد

در این جلسه تولید کنندگان محصولات بهداشتی اعلام کردند به صورت ۲۴ ساعته به تولیدات ادامه خواهند داد تا نیاز کشور و استان برطرف شود.

کد خبر 4864777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha