۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۵۷

فرماندار اسدآباد عنوان کرد:

آمادگی کامل شهرستان اسدآباد برای مقابله با ویروس کرونا

آمادگی کامل شهرستان اسدآباد برای مقابله با ویروس کرونا

اسدآباد - فرماندار اسدآباد از آمادگی کامل شهرستان اسدآباد برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و گفت: تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در اسدآباد گزارش نشده است.

مجید درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر تنها مرجع اطلاع رسانی ستاد پیشگیری کرونا ویروس را وزارت بهداشت اعلام کرد و افزود: با مدیران و ادمین های کانال‌های فضای مجازی که خبر کذب و خارج از واقع منتشر کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس و همچنین نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته صرفاً به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بوده است، گفت: شیوع بیماری کرونا با مدیریت استاندار و هدایت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان و دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد و همکاری مردم اسدآباد تحت کنترل می‌باشد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه انتظار می‌رود مردم ضمن رعایت دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و رعایت بهداشت فردی از رفتن به مراکز شلوغ و پر تراکم، میهمانی و مراسم غیر ضرور اجتناب کنند، گفت: تا کنون مورد مثبتی در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان اسدآباد گزارش نشده و اگر موردی در شهرستان گزارش یا مشاهده شود به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

درویشی گفت: مدیر دانشگاه علوم پزشکی اسدآباد و همکاران این مجموعه با آمادگی کامل در حال رصد این میهمان ناخوانده هستند.
 

کد خبر 4865134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha