۱۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۳۴

شهردار خرم‌آباد خبر داد:

لغو همه برنامه‌های ستاد نوروزی/اعتبارات صرف مقابله با کرونا میشود

لغو همه برنامه‌های ستاد نوروزی/اعتبارات صرف مقابله با کرونا میشود

خرم‌آباد- شهردار خرم‌آباد از لغو برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرداری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: بخشی از هزینه‌های ستاد نوروزی را صرف مبارزه با کرونا می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریفی مقدم امروز یکشنبه در سخنانی گفت: شهرداری از ماه‌ها پیش با تشکیل ستاد خدمات سفر تمهیدات مختلفی را برای استقبال شایسته از مهمانان نوروزی پیش بینی کرده بود و قرار بود در اسفندماه جاری اقدامات مختلفی را در این راستا به مرحله اجرا در بیاوریم.

وی افزود: متأسفانه با شیوع بیماری کرونا و مخاطرات ناشی از ورود خیل مسافرین نوروزی برای همشهریان و همچنین احتمال شیوع بیماری در ستادهای اسکان و کمپ‌های اقامتی، اقدام به لغو به برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهرداری کردیم.

شهردار خرم آباد تاکید کرد: در اجرای سیاست‌های استاندار لرستان و ستاد استانی مبارزه با کرونا و همچنین لزوم حفاظت از سلامتی شهروندان، هیچکدام از برنامه‌های نوروزی شهرداری از جمله ایجاد مراکز اسکان، بهارمالگه ها و برنامه‌های موسیقی و نمایش و… برگزار نخواهد شد.

شریفی مقدم خاطرنشان کرد: البته این به معنای لغو برنامه‌های مربوط به زیباسازی و خانه تکانی شهر نیست چرا که ما موظفیم با ایجاد جو نشاط و آرامش از نگرانی‌ها و آلام روحی شهروندان بکاهیم و با تزریق انرژی مثبت، مردم را در مقابل ویروس‌های روحی که خود زمینه شیوع بیشتر ویروس‌های بیماری زا را فراهم می‌کنند، بیمه کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه رنگ آمیزی بلوارها و میادین و زیرگذرها همگام با گندزدایی آنها که در روزهای اخیر توسط نیروهای شهرداری آغاز شده است اقدامی در راستای ایجاد جو نشاط و تزریق روحیه مثبت و ایجاد نوعی گشایش و آرامش روانی است.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه‌های ستاد نوروزی شهرداری را صرف مبارزه با بیماری کرونا خواهیم کرد تا انشا الله این آفت از سرزمین ما رخت بربندد.

شریفی مقدم همچنین در تشریح اقدامات شهرداری در راستای مبارزه با کرونا گفت: ما در دو هفته گذشته با استفاده از مواد ضد عفونی کننده مؤثر که اثر ضدویروس آنها تا مدتی باقی می‌ماند اقدام به گندزدایی مستمر فضاهای عمومی کرده ایم.

وی اظهار داشت: امیدواریم با متوقف شدن روند شیوع ویروس کرونا، در آینده نزدیک شاهد افزایش شور و نشاط شهروندان و رفع نگرانی‌ها باشیم و شهرداری هر آنچه را که در توان داشته باشد صرف این موضوع خواهد کرد.

کد خبر 4873054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha