۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۲۲

در اظهاراتی مداخله‌جویانه؛

«مک‌کنزی» استقرار سامانه موشکی در عراق را تکرار کرد

«مک‌کنزی» استقرار سامانه موشکی در عراق را تکرار کرد

فرمانده مقر مرکزی تروریست‌های آمریکایی در منطقه در اظهاراتی مداخله‌جویانه باردیگر از استقرار سامانه موشکی در عراق سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، ژنرال «کنث مک‌کنزی» فرمانده سنتکام (مقر فرماندهی مرکزی تروریست‌های آمریکایی در منطقه) امروز سه شنبه در سخنانی با تکرار مواضع مداخله جویانه کشورش در منطقه گفت که پنتاگون در صدد است تا سامانه موشکی در عراق مستقر کند!

فرمانده تروریست‌های آمریکایی در منطقه در این خصوص با طرح ادعائی مضحک مدعی شد که هدف کشورش از این اقدام «بازدارندگی و مهار ایران» خواهد بود!

این تروریست آمریکائی بی اشاره به تلاش‌های ایران به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریست‌های مصنوع این کشور در عراق و سوریه ادعا کرد: اطلاعات ما حاکیست تمایل ایران برای ادامه فعالیت‌های مخربی (!) که باعث تهدید جان انسان‌ها، تضعیف حاکمیت دولت‌ها و خطرآفرینی برای آزادی تردد دریایی، تجهیزات نفتی و اقتصاد جهانی می‌شود ادامه دارند!

گفتنی است، اظهارات تروریست آمریکائی مذکور در حالی بیان می‌شود که پس از ترور سردار سلیمانی به دستور ترامپ و اقدام تلافی جویانه ایران در موشک باران پایگاه آمریکائی «عین‌الاسد» در عراق، واشنگتن از تصمیم برای استقرار سامانه موشکی پاتریوت در عراق خبر داده بود.

کد خبر 4875135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha