۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۸:۱۳

پدیده کشتی ایران:

رونده آماده‌سازی کشتی فرنگی بهم خورد/ امیدوارم شرایط عادی شود

رونده آماده‌سازی کشتی فرنگی بهم خورد/ امیدوارم شرایط عادی شود

پدیده کشتی فرنگی ایران که در رقابتهای جهانی که موفق شد ضمن کسب مدال برنز، یک سهمیه المپیک هم بدست آورد از وضعیت کنونی و تعطیلی اردوها بسیار نگران و ناراضی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نجاتی فرنگی‌کار جوان قمی تیم ملی کشتی ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان یکی از پدیده های این مسابقات بود. وی که برای نخستین بار حضور در مسابقات جهانی را تجربه می کرد، تنها با یک شکست از راهیابی به فینال بازماند اما در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال  برنز شد. او در این مسابقات توانست رقبای نامدار و باتجربه ای را از پیش رو بردارد و در نهایت با وجود کسب مدال برنز، عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

علیرضا نجاتی که مثل دیگر اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی بعد از تعطیلی تمرینات مجبور به رفتن به شهرش و ادامه تمرینات به صورت انفرادی است به خبرنگار مهر گفت: ویروس کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داد و در شرایطی که کشتی گیران از انگیزه و امید فراوانی برای ادامه تمرینات برخوردار بودند، مجبور به ترک خانه کشتی شدند. متاسفانه روند برنامه های مدون کادر فنی برای آماده سازی فرنگی کاران با این شرایط به هم خورد و هنوز مشخص نیست چه زمان به روال عادی باز خواهیم گشت.

وی تصریح کرد: من هم مثل دیگر کشتی گیران در حال انجام تمرینات انفرادی هستم و هم اکنون با حضور در یکی از سالن های ورزشی شهر زادگاهم سعی می کنم خودم را در شرایط نسبتا مطلوب نگه دارم. طبیعتا تمرین بصورت انفرادی سخت است و نمی توان آنطور که باید و شاید تمرین کرد. البته این وضعیت فقط شامل حال من نیست و تمامی کشتی گیران با آن درگیر هستند. در نتیجه امیدوارم هر چه زودتر زمینه ای فراهم شود تا بتوانیم در اردویی مناسب جمع شویم و دوباره استارت تمرینات را بزنیم.

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی ایران در پایان گفت: به عنوان عضو کوچکی از جامعه کشتی آرزو می کنم شرایط کنونی هر چه زودتر بهبود پیدا کند. ادامه این روند به هیچ عنوان مطلوب نیست و امیدوارم به کمک خدا از این روزهای سخت گذر کنیم.

کد خبر 4875962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha