۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۰

بیش از ۱۳ هزار جفت دستکش طبی در بوکان کشف شد

بیش از ۱۳ هزار جفت دستکش طبی در بوکان کشف شد

ارومیه - فرمانده انتظامی بوکان گفت: در راستای مبارزه جدی با اخلال‌گران عرصه سلامت نیروهای انتظامی این شهرستان ۱۳ هزار و ۱۸ جفت دستکش طبی از نوع لاتکس را کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سلمان حیدری در خصوص جزئیات کشف این محموله اظهارکرد: به دنبال تشکیل ستاد مقابله با گران فروشی و احتکار در این شهرستان، تیم‌های عملیاتی پلیس از یک دستگاه خودرو سواری پراید موفق شدند این تعداد دستکش لاتکس خارجی را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه این فرد قصد داشت این تعداد دستکش را از بوکان به سایر شهرستان‌ها منتقل کند، گفت: با انجام اقدامات پلیسی مشخص شد، این فرد با سو استفاده از شرایط موجود جامعه و فشار روانی ایجاد شده در سطح شهر، مقادیر قابل توجهی از این نوع دستکش را در منزل انبار کرده و با هدف عرضه آن با قیمت چند برابر به داروخانه‌ها و افراد متقاضی در خارج از این شهرستان کند.

حیدری با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی دستکش‌های کشف شده، ۹۷ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شده است که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد

کد خبر 4878128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha