۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۲۰:۱۹

برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام شد

تماس تلفنی رئیس مجلس با استاندار آذربایجان شرقی

تماس تلفنی رئیس مجلس با استاندار آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این استان برای کنترل شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در این تماس تلفنی، گزارشی از وضعیت استان و کارهای انجام شده در خصوص کنترل بیماری کرونا را ارائه کرد.

وی با بیان این که در تبریز و همه شهرستان‌ها، بیمارستان‌ها و بخش‌های ویژه‌ای برای این کار اختصاص یافته، افزود: علاوه بر اقدامات گذشته، طرح بسیج ملی نیز همزمان با سراسر کشور برای پایش مردم و شناسایی افراد مشکوک آغاز شده است و موارد مشکوک ابتدا در مراکز پیش بینی شده و بهداشتی، معاینات و خدمات اولیه را توسط کادر آموزش دیده دریافت خواهند کرد و در صورت نیاز به مراکز درمانی تخصصی معرفی خواهند شد.

رئیس مجلس با قدردانی از اقدامات انجام شده در آذربایجان شرقی، تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی را که در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند ستود و گفت: همه ملت ایران قدردان مجاهدت‌های آنان هستند.

وی استفاده از همه ظرفیت‌های دستگاه‌های دولتی و نظامی را برای عبور از این بحران ضروری خواند گفت: ان‌شاءالله مردم نیز با رعایت اصول بهداشتی و خودداری از حضور در مجامع و اماکن عمومی، مسئولان را در مدیریت موضوع و مبارزه با کرونا یاری خواهند کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفتگو، پشتیبانی کامل قوه مقننه را از دولت و دستگاه‌های اجرایی در مسیر مبارزه با این بیماری اعلام کرد

کد خبر 4878311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha