۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۱

سرپرست پلیس راه استان قزوین:

سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت

سوانح رانندگی در قزوین دو کشته بر جای گذاشت

قزوین- سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: برخورد وانت نیسان با کشنده ولوو و پراید در قزوین دو کشته بر جای گذاشت.

سرهنگ قدرت حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعت ۱۶ روز گذشته یک فقره تصادف در محل آزاد راه «زنجان -قزوین» جنب عوارضی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه وانت نیسان با یک کامیون کشنده ولوو برخورد کرده است.

سرهنگ حسنی تصریح کرد: در این حادثه راننده نیسان به شدت مصدوم که متأسفانه بعد از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات وارده فوت کرده است.

سرپرست پلیس راه استان با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان تصادفات عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده نیسان اعلام شده است از رانندگان خواست، از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کرده و در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی در مکانی مناسب استراحت کنند.

یک کشته در برخورد وانت نیسان با پراید

سرهنگ حسنی در ادامه گفت: در حادثه دیگری یک فقره تصادف فوتی در شهر صنعتی البرز نرسیده به نیرو محرکه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله مأموران انتظامی به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه وانت نیسان برخورد که متأسفانه راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات در حال بررسی است از رانندگان عزیز خواست تا همواره قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبر 4878998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha