مدیرکل ICT تهران خواستار شد؛

جلوگیری از خاموشی سایت های BTS برای پایداری شبکه ارتباطی

جلوگیری از خاموشی سایت های BTS برای پایداری شبکه ارتباطی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران خواستار همکاری شهرداران مناطق تهران برای جلوگیری از خاموشی و عدم فعالیت سایت ها و BTS تلفن همراه در ایام تعطیلات کرونایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، مرتضی رضایی در دیدار با حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران درخواست کرد که شهرداران و دستگاه های اجرایی استان تهران که آنتن های (BTS) اپراتورهای همراه در مجموعه تحت مدیریت آنها نصب شده است، از هر اقدامی که منجر به خاموشی و عدم فعالیت این سایت ها شود، خودداری کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران با بیان اهمیت حضور شهروندان در منازل برای جلوگیری از گسترش سرایت ویروس کرونا گفت: یکی از الزامات لازم برای ماندن مردم در منازل برقراری ارتباط و دسترسی مردم به شبکه ملی اطلاعات برای دریافت خدمات الکترونیکی از دستگاه های اجرایی و سایر دستگاه ای عمومی خدمات رسان و همچنین ارتباط با اعضای خانواده و بستگان از طریق فضای مجازی است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه خانواده ارتباطات تلاش می کند که کوچکترین مشکلی در امر خدمات ارتباطی ایجاد نشود و شهروندان گرامی دسترسی مناسب و با کیفیت داشته باشند.

رضایی افزود: بخش عمده شبکه زیرساختی و دکل های BTS اپراتورها در امکان عمومی تحت مدیریت شهرداری و دستگاه های اجرایی نصب شده است که ضرورت دارد شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی هماهنگی و همکاری لازم را با اپراتورها داشته باشند؛ و از هر گونه اقدامی که منجر به عدم فعالیت این سایت ها شوند خودداری کنند.

در ادامه معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با مهم ارزیابی کردن خدمات ارتباطی گفت: از همه شهرداری ها و دستگاه های اجرایی انتظار داریم با درک شرایط موجود، نهایت همکاری و هماهنگی را برای کمک به پایداری شبکه ارتباطی انجام دهند و این موضوع طی نامه رسمی به فرمانداران؛ شهرداران و مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

کد خبر 4879202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha