۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۷:۳۶

ارتش روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک در عجب‌شیر تولید می‌کند

ارتش روزانه ۱۰۰۰ عدد ماسک در عجب‌شیر تولید می‌کند

مراغه- معاونت هماهنگ کننده مرکز آموزش پادگان ۰۳ شهید برخورداری عجب‌شیر گفت: روزانه هزار عدد ماسک از سوی زنان پایور این پادگان و با همکاری شبکه بهداشت تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی نباتی روز یک‌شنبه در بازدید از محل تولید این ماسک‌ها افزود: تعداد ۸ دستگاه چرخ خیاطی در اختیار عوامل و همسران پایور قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: مواد اولیه این واحدهای تولیدی از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب شیر تهیه شده و در اختیار این واحدها قرار می‌گیرد و دوخت آنها رایگان است.

وی با اشاره به اینکه با تولید روزانه هزار ماسک مشکل کمبود ماسک شهرستان برطرف می‌شود گفت: ماسک‌های تولید شده با نظارت شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، دادستانی و پلیس اماکن عمومی در مراکز بهداشتی و درمانی و صنف‌های مرتبط شهرستان توزیع می‌شود.

سرهنگ نباتی همچنین از تب سنجی مردم از سوی کادر درمان ارتش پادگان ۰۳ شهید برخورداری خبر داد و افزود: در کنار این طرح مواد ضد عفونی کننده و ماسک رایگان در بین شهروندان توزیع شد.

وی ادامه داد: ضدعفونی کردن و گندزدایی خیابان‌ها و معابر و ناوگان حمل ونقل عمومی شهرستان توسط عوامل پادگان ۰۳ شهید برخورداری از دیگر اقداماتی است که برای پاکسازی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان تداوم خواهد داشت.

کد خبر 4879269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha