۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۰۶

معاون استاندار سیستان وبلوچستان:

توزیع ۶۶۵ تن میوه شب عید در سیستان و بلوچستان آغاز شد

توزیع ۶۶۵ تن میوه شب عید در سیستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان از آغاز توزیع ۶۶۵ تن میوه شامل سیب و پرتقال به منظور تنظیم بازار شب عید از امروز ۲۶ اسفندماه در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در جلسه ستاد تنظیم بازار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امسال برای تأمین کالاهای اساسی، تنظیم بازار و نظارت بر قیمت کالاها ۴۰ جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۶۵ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای تنظیم بازار شب عید به سیستان و بلوچستان حمل شده است که از امروز با قیمت تنظیمی بازار کیلویی ۶ هزار تومان به شهروندان استان ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان برای جلوگیری از انتقال بیماری باید در مراکز توزیع برای دریافت وجه از دستگاه کارت استفاد کنند و از تجمع در این مراکز جلوگیری شود.

زنگنه تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا از شهروندان درخواست داریم از صف ایستادن و ایجاد تجمع در کنار غرفه‌ها خودداری کرده و با رعایت آرامش و صبر و حوصله برای دریافت میوه‌ها اقدام کنند.

وی بیان کرد: تخصیص میوه شب عید به شهرستان‌های سیستان و بلوچستان با توجه به نیاز و جمعیت شهرستان‌ها انجام می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: حجم زیادی از میوه شب عید در استان ذخیره سازی شده و نباید شهروندان هیچ نگرانی در خصوص تأمین این میوه داشته باشند.

کد خبر 4879815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha