۲۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان:

برخورد جدی با عاملان تولید و انتشار شایعات کذب در فضای مجازی

برخورد جدی با عاملان تولید و انتشار شایعات کذب در فضای مجازی

بندرعباس - جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا هرمزگان تاکید کرد: با تولیدکنندگان و انتشار دهندگان شایعات و اخبار کذب که موجب تشویش اذهان عمومی در شرایط فعلی می شود برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید ناجی ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان، افزود: با افرادی که با روان مردم با انتشار اخبار و مطالب کذب بازی می‌کنند و موجب برهم خوردن نظم جامعه می‌شوند شدیداً برخورد خواهد شد و اجازه چنین فعالیت‌های در استان داده نخواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان، گفت: هرمزگان به دلیل شرایط خاص و توجه ویژه استاندار محترم در اولین روزهای شیوع این بیماری در جهان و بهمن ماه اقدام به راه اندازی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و استقرار تیم‌های غربالگری در مبادی ورودی به ویژه در بنادر و فرودگاه‌های استان کرد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان با اشاره به نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه، گفت: رسانه‌ها با انتشار اخبار صحیح و به موقع موجب افزایش اعتماد جامعه شوند تا مردم اخبار را از رسانه‌های معتبر کشور و استان دنبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: توجه مردم به اخبار رسانه‌های معتبر موجب کاهش شایعات و کوتاهی دست سودجویان در شرایط فعلی کشور می‌شود و این امر آگاه سازی بهتر جامعه و آرامش مردم در مدیریت بحران فعلی را به دنبال خواهد داشت.

گفتنی است : در ادامه، اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا هرمزگان از جمله صدا و سیما، سازمان تبلیغات ، شهرداری، نیروی انتظامی ، انجمن صنفی روزنامه نگاران، روابط عمومی استانداری هرمزگان و ... به بیان عملکرد و نظرات خود پرداختند.

کد خبر 4880911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha