۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۱۲

مدیرکل تعاون مازندران:

تعاونی های مازندران یک میلیون دستکش تولید کردند

تعاونی های مازندران یک میلیون دستکش تولید کردند

ساری - مدیرکل تعاون مازندران گفت: تعاونی های تولیدی و خانگی استان تاکنون بیش از یک میلیون دستکش برای مقابله با کرونا در استان تولید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران اصغری ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از واحد تولیدی تعاونی تجهیزات پزشکی از تولید و همکاری ویژه شرکت‌های پشتیبان مشاغل خانگی و تعاونی‌ها از زمان شیوع کرونا در استان مازندران خبر داد و افزود: یک شرکت تعاونی تولیدی تجهیزات پزشکی در سوادکوه روزانه بیش از ۳۵ هزار عدد دستکش لاتکس تولید می‌کند و تاکنون بیش از یک میلیون دستکش تولید و توزیع کرده است.

اصغری بیان کرد: شرکت تعاونی شهرستان نور نیز توانسته تولیدات خود را به روزانه ۲ هزار عدد ماسک و هزار عدد لباس ایزوله بیمارستانی (گان) افزایش داده و تاکنون بیش از ۶۰ هزار ماسک و ۳۰ هزار گان تولید و توزیع کرده است.

اصغری خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای مازندران نیز بیش از ۱۰۲ هزار عدد ماسک و بیش از ۲۵۰۰ عدد لباس بیمارستانی و بیش از ۱۰ هزار جفت دستکش، بیش از ۸۵۰۰ لیتر مواد ضد عفونی توسط ۱۱ مرکز و ۴۴ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر استان تولید و در بیمارستان‌ها توزیع شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: این تولیدات تا زمان ریشه‌کن شده ویروس کرونا در استان و کشور ادامه دارد.

کد خبر 4881837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha