۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۲۲

رئیس پلیس راهور استان اصفهان مطرح کرد:

برگزاری همایش همیاران پلیس با ماموریت مراقبت از سلامت در اصفهان

برگزاری همایش همیاران پلیس با ماموریت مراقبت از سلامت در اصفهان

اصفهان- رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: رزمایش آماده باش همیاران پلیس به شکل مجازی و با ماموریت همیاران سلامت برگزار شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مجازی رزمایش آماده باش همیاران پلیس اظهار داشت: رزمایش آماده باش همیاران پلیس به شکل مجازی و با ماموریت همیاران سلامت برگزار شد.

وی افزود: این طرح هرسال به مناسبت ایام نوروز در راستای حفظ سلامت رانندگان و مسافران انجام می‌شد که امسال همیاران پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا این طرح با دعوت به منزل ماندن و سفر نرفتن به همیاران سلامت تغییر ماموریت دادند.

وی افزود: تمام برنامه‌هایی که قرار بود در ایام عید نوروز برگزار شود لغو شد که در این ارتباط می‌توان به به برنامه «کلاهی برای زندگی» اشاره کرد.

طرح زوج و فرد از مبدا با جدیت از روز گذشته اجرایی شده است

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان داشت: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا به پیشنهاد پلیس راهور استان اصفهان طرح زوج و فرد از مبدا با جدیت از روز گذشته اجرایی در اصفهان شده است.

وی تصریح کرد: سلامت شهروندان خط قرمز پلیس است و در این راه با توجه به مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا استان اصفهان تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد از در منازل اعمال می‌شود و متخلفان جریمه خواهند شد.

وی بیان داشت: از آنجا که سلامت مردم خط قرمز پلیس است، تمام دوربین‌های سطح شهر برای ثبت تخلفات فعال شده اند و نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از گوشی‌های هوشمند خود در راستای اجرای قانون زوج و فرد اقدام خواهند کرد.

کد خبر 4882213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha