۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۵۹

معاون صمت بوشهر:

نظارت بر توزیع آرد در استان بوشهر تسهیل می‌شود

نظارت بر توزیع آرد در استان بوشهر تسهیل می‌شود

بوشهر- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: کارخانه‌های تولید آرد موظف به درج مشخصات مربوطه بر روی کیسه‌های آرد هستند.

ابوالقاسم محمد زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق بخشنامه معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت و به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف و تسهیل در نظارت بر توزیع آرد گندم از محل کارخانه‌های تولیدی رعایت کردن نوع مشخصات کیسه‌های آرد تهیه‌شده متناسب با نوع مصرف برای توزیع الزامی است.

وی تصریح کرد: باید آرد تولیدی از محل گندم ۹ هزار ریالی با کیسه‌های به رنگ زرد و چاپ عبارت خبازی، آرد تولیدی از محل گندم ۱۸ هزار و ۵۰۰ ریالی با کیسه‌های آبی رنگ و چاپ عبارت مصارف صنف و صنعت و غیر نان و آرد تولیدی از محل گندم ۶ هزار و ۶۵۰ ریالی کماکان در کیسه‌های سفیدرنگ و چاپ عبارت آرد خبازی یارانه‌ای تهیه شود.

محمد زاده تأکید کرد: بر اساس اعلام موارد مربوطه کارخانه‌های تولید آرد در استان بوشهر موظف می‌باشند نسبت به رعایت نوع کیسه‌های آرد همراه با مشخصات نوع مصرف مربوطه اقدام کرده و در غیر این صورت تخلف محسوب شده و برخورد قانونی خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: کارخانه‌های تولید آرد موظف به رعایت درج مشخصات مربوطه بر روی کیسه‌های آرد تهیه‌شده متناسب با نوع مصرف جهت شفاف‌سازی و جلوگیری از تخلفات در شبکه توزیع می‌باشند.

کد خبر 4886564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha