۴ دی ۱۴۰۰، ۰:۰۲

معاون استاندار بوشهر:

کیفیت نان در استان بوشهر پذیرفتنی نیست/ تشویق نانواهای متعهد

کیفیت نان در استان بوشهر پذیرفتنی نیست/ تشویق نانواهای متعهد

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تشویق نانواهای متعهد در استان خبر داد و گفت: کیفیت نان در استان بوشهر پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باستین عصر جمعه در نشست کارگروه گندم، آرد و نان استان بوشهر اظهار داشت: نان به عنوان یکی از نیازهای روزانه مردم نقش مهمی در سفره مردم دارد.

وی با بیان اینکه کیفیت فعلی نان به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست تصریح کرد: کیفیت نان باید ارتقا پیدا کند. این یک حق الناس است و خبازی‌ها باید بهبود کیفیت نان را در اولویت اول خود قرار دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: ناظران دستگاه‌های متولی نیز در قالب گشت‌های مشترک از نانوایی‌ها بازدید کرده و با جدیت این مسئله را دنبال کنند و با متخلفان احتمالی، برخورد لازم را داشته باشند.

مهارت‌افزایی کارگران نانوا

وی با بیان اینکه نیروهای شاغل در نانوایی‌ها باید از مهارت لازم برخوردار باشند، افزود: دستگاه‌های متولی مکلف هستند با برنامه ریزی و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نیروی انسانی فعال در خبازی‌ها، مهارت آنها را افزایش دهند.

باستین با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و هزینه بر بودن واردات گندم برای کشور تصریح کرد: همه مراحل ذخیره سازی، آسیاب، حمل و پخت نان باید منطبق با دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها و استانداردهای نگهداری گندم در کارخانه‌ها و آرد در نانوایی‌ها الزامی است. سهمیه گندم هر کارخانه نیز بر اساس کیفیت عملکرد و رضایتمندی از فعالیت کارخانه‌ها تعیین خواهد شد.

تشویق نانواهای متعهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم فعال‌تر شدن کارگروه‌های آرد و نان شهرستان‌ها، بیان داشت: برای مدیریت بهینه کارخانه‌ها و نانوایی‌ها باید توأمان اقدامات تشویقی و تنبیهی به کار برد.

وی خاطرنشان کرد: ما نانوای متعهد، دلسوز و متخصص فراوانی داریم که دارند خدمات مناسب ارائه می‌کنند. این افراد باید تشویق شوند تا الگویی برای دیگران شوند.

کد خبر 5383257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha