۱۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۳۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

تردد روان در هراز و فیروزکوه

تردد روان در هراز و فیروزکوه

دماوند- رییس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک روان در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تردد روان و عادی در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، خودروهایی که پلاک شهرستان داشته باشند اجازه ورود به تهران را ندارند و رانندگان متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه و خودرو آنها به مدت یک ماه توقیف می‌شود.

محبی در ادامه با بیان اینکه وضعیت ترافیک در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است افزود: با توجه به شیوع کرونا و جلوگیری از ورود افراد غیر بومی به تهران و خروج ساکنان تهران به خارج از استان در حال حاضر شاهد هیچ گره ترافیکی و یا حجم بالای خودروها در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران نیستیم.

وی بیان داشت: کسانی که در حال بازگشت به محل سکونت خود هستند در طول مسیر نباید به شهرها وارد شوند و برابر قانون با رانندگان متخلف برخورد می‌شود و به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مطمئنه، پرهیز از شتاب و عجله و با صبر و حوصله در جاده‌های کوهستانی رانندگی کنند.

محبی همچنین گفت: در حال حاضر مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران گزارش نشده است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران از همه هموطنان خواست که این ایام را در منازل خود بمانند و جهت جلوگیری از انتشار این ویروس از هر گونه سفر غیر ضروری بپرهیزند تا انشاالله بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 4888983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha