۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

شهردار کرمان:

ممنوعیت ورود به پارک‌های کرمان/ مردم در منازل بمانند

ممنوعیت ورود به پارک‌های کرمان/ مردم در منازل بمانند

کرمان - شهردار کرمان گفت: شهرداری کرمان بر اساس مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا از حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‌ها در این ایام خصوصاً روز ۱۳ فروردین جلوگیری می‌کند.

مهران عالم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهرداری کرمان بر اساس مصوبه‌ای که ستاد استانی مبارزه با کرونا ابلاغ کرده است، از حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‌ها در این ایام و خصوصاً روز ۱۳ فروردین جلوگیری می‌کند بنا بر این از مردم تقاضا دارم که در منازل بمانند.

شهردار کرمان با بیان این مطلب که همکاران ما از ورود همه مردم در پارک‌ها، بوستان‌ها و فضای سبز جلوگیری می‌کنند، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم هم با نیروی انتظامی انجام شده است که اگر مسئله‌ای پیش بیاید، برخورد قانونی خود را داشته باشند.

وی تصریح کرد: از مردم باز تقاضا دارم همچنان که تا الان مراقبت‌های لازم را برای حفظ جان عزیزان خود داشته اند، از این به بعد هم نکات لازم را رعایت کنند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم.

عالم زاده بیان داشت: تمامی پارک‌ها و بوستان‌ها در کرمان بسته است و باز شدن بوستان‌ها و پارک‌ها مستلزم مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا در استان است.

کد خبر 4889558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha