۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱

فرماندار مهدی‌شهر:

تمام راه‌های منتهی به مناطق حفاظت‌شده مهدی‌شهر مسدود است

تمام راه‌های منتهی به مناطق حفاظت‌شده مهدی‌شهر مسدود است

مهدی‌شهر - فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه تردد خودروها در این شهرستان با محدودیت و سختگیری‌های بیشتری همراه خواهد بود، گفت: تمامی راه‌های منتهی به مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست مسدود است.

عبدالرضا میقانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تمامی راه‌های منتهی به مناطق حفاظت‌شده محیط‌زیست مهدی‌شهر مسدود است، ابراز داشت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته خروج وسایل نقلیه از شهر سمنان به سمت شهرستان مهدی‌شهر نیز ممنوع خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه از روز ۱۲ فروردین تا پایان شب ۱۳ فروردین ماه، عبور هرگونه خودروهای غیربومی در تمامی مبادی ورودی مهدی‌شهر ممنوع است، افزود: گشت‌های انتظامی در این بازه زمانی باقوت بیشتری انجام خواهد گرفت و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه تردد خودروها در ورودی شهرهای مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین با محدودیت‌های سخت‌گیرانه و جدی همراه است، ابراز داشت: از تمامی مردم شهرستان‌های همجوار خواهشمندیم از سفر به شهرستان مهدی‌شهر اجتناب و مردم فهیم شهرستان مهدی‌شهر نیز از ترددهای بین‌شهری اکیداً خودداری کنند.

میقانی بابیان اینکه شهروندان باید روز طبیعت را در منازل و کنار خانواده‌های خود سپری کنند، تصریح کرد: با همکاری و همدلی جمعی، زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع‌شده و در آینده بسیار نزدیک می‌توان شاهد غلبه بر این ویروس باشیم به شرط آنکه ماندن در خانه ادامه‌دار باشد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و همچنین در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی در شهرستان تعطیل و هرگونه برپایی چادر و توقف بی‌دلیل در حاشیه راه‌ها و حضور در فضاهای سبز ممنوع است.

کد خبر 4889682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha