۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹

استاندار خوزستان:

«حفظ سلامت مردم» هدف محدودیت‌های اعمال شده در خوزستان است

«حفظ سلامت مردم» هدف محدودیت‌های اعمال شده در خوزستان است

اهواز- استاندار خوزستان گفت: تمامی محدودیت‌های اعمال شده در استان با هدف حفظ سلامت مردم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر غلامرضا شریعتی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگوی زنده با مردم استان خوزستان اظهار کرد: همه مردم باید با همدلی و همراهی با مسئولان دولتی و کادر درمانی تلاش کنند تا این بحران را شکست دهیم.

وی با عنوان اینکه نباید با کاهش بیماری، نظارت‌ها و کنترل‌ها را کاهش دهیم، افزود: بدترین کار در این بحران، آن است که قبل از ریشه‌کن شدن ویروس آن را دست کم گرفته و مداخلات را کاهش دهیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: این ویروس به رغم رنج، مشکلات، فقدان هم‌وطنان، سختی برای کادر درمان، مشکلات اقتصادی و معیشتی که همراه داشت ولی تبعات خوبی هم نظیر همبستگی اجتماعی به وجود آورد.

شریعتی تصریح کرد: هدف مشترک از محدودیت‌، تصمیمات و مصوبات اعمال شده در استان حفظ سلامت مردم است.

وی عنوان کرد: کیفیت هر جامعه به نحوه برخورد آن با بحران‌ها ارزیابی می‌شود و شهروندان خوزستانی نشان دادند که در بزنگاه‌های خطر در کنار هم هستند و با این همدلی و همراهی است که این بحران را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

استاندار خوزستان «بی‌تفاوتی» را بزرگ‌ترین خطر در برابر این بحران عنوان کرد و گفت: همه مردم باید با تذکرات گفته شده را از سوی وزارت بهداشت رعایت کنند.

وی در خصوص روز طبیعت گفت: آیا گذراندن یک روز در طبیعت ارزش ابتلاء به این بیماری را دارد؟!

شریعتی خطاب به مسئولان فرهنگی استان خوزستان بیان کرد: دستگاه‌های فرهنگی برای تقویت محتویات در فضای مجازی برای بهره‌مندی خانواده‌ها در گروه‌های سنی مختلف تلاش کنند.

استاندار خوزستان افزود: ما همچنان کارهای مداخله‌ای را انجام خواهیم داد و در راستای انجام هرچه بهتر مصوبات ۵۶ بازرس را به ۸۵ نفر افزایش داده‌ایم و آمارها به صورت مستمر به ما اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حتی یک نفر هم مهم است، تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف و یا تجمع به سامانه سامد استانداری خوزستان اطلاع دهند.

کد خبر 4890051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha