۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۵۳

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خبر داد:

ادامه تعطیلی فعالیت اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع ثانوی

ادامه تعطیلی فعالیت اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد تا اطلاع ثانوی

مشهد - معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از موافقت شورای اسلامی شهر با ادامه تعطیلی فعالیت قطار شهری و اتوبوسرانی تا اطلاع ثانوی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در این خصوص گفت: پیش از این تعطیلی خدمات دهی اتوبوسرانی و قطار شهری تا ۲۳ فروردین از سوی شورای اسلامی شهر تصویب و تصمیم گیری در خصوص ادامه تعطیلی یا آغاز فعالیت پس از این تاریخ به شهردار مشهد تفویض شده بود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: برای تصمیم گیری در این خصوص، موضوع در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر که صبح امروز با حضور شهردار مشهد برگزار شد بررسی و مصوب شد، تعطیلی خدمات دهی اتوبوسرانی و قطارشهری تا اطلاع ثانوی ادامه داشته باشد.

کاظمی ادامه داد: همچنین مقرر شد که شهرداری مشهد هفته آینده لایحه‌ای در خصوص ادامه تعطیلی اتوبوسرانی و قطار شهری یا تعطیلی قطار شهری و فعالیت محدود اتوبوسرانی و یا بلعکس به همراه چگونگی فعالیت و ساعت خدمات دهی در صورت فعال شدن خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری به شورای شهر ارائه دهد که این لایحه ظرف هفته آینده به شورا ارائه خواهد شد.

کد خبر 4895966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha