۲۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۵۴

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران:

۴۰۰ تن شن و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان تهران صورت گرفت

۴۰۰ تن شن و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی استان تهران صورت گرفت

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: در پی بارش برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان و یخ زدن سطح جاده ها ۴۰۰ تن شن و نمک پاشی در جاده های استان صورت گرفته است.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران و محورهای مواصلاتی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در شهرستان شمیرانات نیز در ۲۴ ساعت گذشته مه گرفتگی همراه با بارش باران را شاهد هستیم و طی این مدت تیم‌های راهداری در تمامی جاده‌های استان تهران مستقر هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران بیان داشت: در شهرستان فیروزکوه نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ ساعت بارش برف را داشته ایم.

مصدقی گفت: از شب گذشته تاکنون بیش از ۴۰۰ تن شن و نمک در سطح جاده‌ها پاشیده شده تا ضمن جلوگیری از یخ زدن مسیرها زمینه تردد خودروها فراهم شود.

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه از فردا ۲۱ فروردین ماه وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و رخداد تگرگ در ارتفاعات برف را شاهد خواهیم بود از رانندگان می‌خواهیم با داشتن تجهیزات کامل ایمنی و گرمایی در جاده‌ها حضور پیدا کنند و برای کسب اطلاعات و وضعیت راه‌ها با سامانه اطلاع رسانی ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 4896040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha