۲۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۴۸

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر:

تبعات ناشی از شیوع کرونا نیازمند مدیریت برنامه ریزی شده است

تبعات ناشی از شیوع کرونا نیازمند مدیریت برنامه ریزی شده است

یزد ـ نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر با اشاره به تبعات متعدد ناشی از شیوع کرونا گفت: این تبعات باید با یک مدیریت برنامه ریزی شده، مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار، ظهر یکشنبه در مراسم دریافت اعتبارنامه خود از فرماندار یزد اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به دلیل تعطیلی‌ها به ویژه برای اصناف و تولید کنندگان به وجود آمده بسیار باید قدردان این مردم بود چرا که رعایت دستورات بهداشتی و عوامل اجرایی ستاد پیشگیری کرونا به طور عمده به دلیل ترس بیماری نبود بلکه همراهی مردم با انقلاب و نظام مثال زدنی است.

وی افزود: اکنون که از پل و مسیر انتخابات عبور کردیم امیداریم بتوانم تا پایان، این مسیر درست را ادامه دهیم و مشکلات ایجاد شده را رفع کنیم و به طور قطع کرونا تبعات دیگری را برای ما خواهد داشت و مشاغل زیادی هم در سختی قرار گرفتند که باید با همراهی هم آن را مدیریت کنیم.

جوکار با اشاره به اینکه خیران، نیروهای بسیج، هیئت‌ها و اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بخشی از این معضلات را مدیریت می‌کنند، گفت: مردم خوب استان نیز قابل تشکر و قدردانی هستند و خود به یاری مستمندان و اقشار کمتر برخوردار آمدند.

منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تعاملی که با فرمانداری و مدیران دو شهرستان داریم با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های بسیار خوبی که وجود دارد، فضایی امیدبخش و پرتلاش ایجاد کنیم و گامی هرچند کوچک در راستای رفع مشکلات شهرستان و استان برداریم.

وی بیان کرد: از همه افرادی که پای کار بودند تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه به دلیل ویروس کرونا نتوانستیم در مراسمی به صورت حضوری از همه عوامل تشکر کنیم، از همه افرادی که در مسیر انتخابات همکاری کردند، قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 4898822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha