۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۵۶

ظریف:

قدردان کمک‌های چین هستیم/ جهت تعمیق روابط تبادل نظر کردیم

قدردان کمک‌های چین هستیم/ جهت تعمیق روابط تبادل نظر کردیم

وزیر امور خارجه نوشت: من از چین برای ارائه کمک‌ها در مسیر مبارزه با کرونا به ایران و محکوم کردن ادامه تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به گفتگوی تلفنی خود با همتای چینی خود به زبان چینی نوشت: من بسیار خوشحالم که با دوست قدیمی خودم «وانگ یی»، مشاور دولت چین و وزیر امور خارجه این کشور صحبت کردم.

وی ادامه داد: ما در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله مبارزه با شیوع جهانی ویروس کرونای جدید (کووید -۱۹)، تعمیق همکاری جامع استراتژیک بین دو کشور و روند صلح در افغانستان، تبادل نظر کردیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: من از چین برای ارائه کمک‌ها در مسیر مبارزه با کرونا به ایران، اعزام متخصصان و کارشناسان بهداشتی و محکوم کردن ادامه تحریم‌های غیرقانونی ایالات متحده که مانعی جدی در مقابل تلاش‌های کشورمان برای مبارزه با کووید -۱۹ شده است، تشکر می‌کنم.

کد خبر 4901965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کمند IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      0 0
      قدر دان چی ؟ اینکه دنیا را نابود کردند. اینکه مردم را بدبخت کردند.داستان چین با ما و بسیاری از کشور ها مثل این است که طلا را از کودک بگیری و بهش شکلات بدی
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      0 0
      واقعا که ...